الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

بنام خداوند بخشنده مهربان
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما......

آخرین نظرات

دومین طرح ختم دسته جمعی قرآن الماس سرخ

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ

با سلام و سپاس از همراهان همیشگی وبلاگ الماس سرخ، به لطف خداوند ختم اول تموم شد؛ به امید اینکه در ختم دوم بیشتر شرکت کنید تا زودتر ختم سوم برگزار بشه. برای ثبت جزء انتخابی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ارسال نظر برای عموم در این پست آزاده لذا امیدوارم استقبال خوبی بشه.

لطفا با توجه به توان و زمان خود جزء های انتخابی رو در بخش نظرات ثبت کنید و بعد از تلاوت جزء مورد نظر اطلاع بدید تا در اسرع وقت ختم بعدی رو شروع کنیم.

**توجه:عزیزان دقت کنن که جزء انتخابی بین کامنت ها ثبت نشده باشه؛ همینکه ببینم به نامتون ثبت میکنم در مقابلش(چه به اتمام رسونده باشید و چه نخونده باشید).


💐ختم رو به نیت شادی روح شهید بزرگوار مدافع حرم محسن حججی تقدیم میکنیم به سالار شهداء امام مظلوم حسین (ع)، بسم اللّه...


جزء1 «محمدمهدی یوسفی»

جزء2 «خادم امام زمان (عج)»

جزء3 «خادم امام زمان (عج)»

جزء4 «یه مسافر» 

جزء5 «خادم امام زمان (عج)»

جزء6 «خادم امام زمان (عج)»

جزء7 «SofT»

جزء8 «تنها...»

جزء9 «خادم امام زمان (عج)»

جزء10 «حصار آسمان»

جزء11 «حصار آسمان»

جزء12 «حصار آسمان»

جزء13 «حصار آسمان»

جزء14 «خادم امام زمان (عج)»

جزء15 «خادم امام زمان (عج)»

جزء16 «خادم امام زمان (عج)»

جزء17 «ز.الف»

جزء18 «دختر مهر»

جزء19 «محمد رنجبر»

جزء20 «نازنین_سارا»

جزء21 «حصار آسمان»

جزء22 «امید شمس آذر»

جزء23 «امید شمس آذر»

جزء24 «امید شمس آذر»

جزء25 «امید شمس آذر»

جزء26 «امید شمس آذر»

جزء27 «امید شمس آذر»

جزء28 «امید شمس آذر» 

جزء29 «امید شمس آذر» 

جزء30 «امید شمس آذر» 

  • نازنین_سارا

نظرات  (۱۷)

جزء 8 برا من 
پاسخ:
به نامتون ثبت شد
و من الله التوفیق
  • امید شمس آذر
  • سلام
    جزء 22، 23، 24، 25، 26، 27، 28، 29 و 30 رو ان شاءالله قرائت می کنم.
    و من الله التوفیق
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله 
    به نامتون ثبت شد،موفق باشید
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات سپاس از حضور بزرگوارانه تان جزء 14 ان شاالله قرائت مینمایم جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    سلام و نور
    به نامتان ثبت شد
    و من الله التوفیق
  • محمد رنجبر
  • سلام 
    منم جزء رو نوزده رو ان شا الله قرائت میکنم
    پاسخ:
    سلام و نور
    به نامتون ثبت شد
    موفق باشید ان شاء الله
  • محمدمهدی یوسفی
  • سلام

    جزء اول
    پاسخ:
    سلام
    به نامتون ثبت کردم
    و من الله التوفیق
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات خداقوت ان شاالله جزءهای 15 و 16 قرائت میشود جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    سلام و رحمت 
    ثبت شد
    موفق باشید
     سلام.جزء18 ان شالله
    پاسخ:
    سلام و رحمت
    تقدیم حضورتان شد
    موفق باشید بانو
    سلام 
    سپاس از اقدام خدا پسندانه تان ..
    جزء 17  رو ان شاءالله قرائت میکنم.

    یا علی
    پاسخ:
    سلام و نور 
    ممنون از حضورتان
    جزء انتخابی ثبت شد
    زیر سایه حق پیروز باشید
    سلام
    وقت  بخیر!
    بنده انشالله جز 7 رو میخونم. 
    التماس دعا.
    پاسخ:
    سلام و نور
    خوش آمدید!
    ثبت کردم، و من الله التوفیق
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و نور
    جزء4
    ان شاء الله
    پاسخ:
    بسم الله النور
    سلام و رحمت
    ثبت شد،موفق باشید
  • امید شمس آذر
  • سلام
    من جزء 22، 23 و 24 رو تموم کردم.
    پاسخ:
    سلام و نور
    ممنون از حضورتان
    جزاکم الله خیرا
  • امید شمس آذر
  • سلام
    جزء 25 و 26 و 27 رو تموم کردم.
    پاسخ:
    سلام و رحمت
    ممنون از حضورتان
    حاجاتتان روا
    سلام و سپاس مجدد از اقدام خدا پسندانه ی شما ..
    قرائت جزء 17 تمام شد .
    اجرتون با مادر سادات 
    یا علی
    پاسخ:
    سلام و برکت
    ممنون از حضورتان
    حاجتتان روا دوست عزیز
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات و عرض تسلیت ایام سوگواری و التماس دعای ظهور . جزءهای باقی سهم حقیر العاصی ان شاالله و سپاس از طرح پربرکت و ارزشمندتان جزاکم الله خیرا

    پاسخ:
    سلام و برکت
    با عرض تسلیت ایام محرم و دعای قبولی حاجاتتان، جزء های ۲و۳و۵و۶و۹ به نامتان ثبت شد.
    ممنون از حضور پررنگتان،یا علی(ع)

    "بسم الله الرحمن الرحیم"

    سلام و نور

    به محفل نورانی ختم قرآن به نیابت از شهدا دعوتید.

    هر جزء را به نیابت از یک شهید انتخابی خود بخوانید.ان شاء الله شافع روز جزا باشند.

    نیت:1.سلامتی آقا امام زمان(عج)

    2.تعجیل در فرج آقا

    3.پیروزی مدافعان حرم

    4.حاجت روایی شرکت کننده

    5.زنده شدن نام و یاد شهدا

    زمان:از جمعه 31 شهریور مقارن با اول محرم تا پایان ماه محرم(جمعه 28 مهر)

    (اگر در ده روز اول محرم خوانده شود،بهتر است.جهت تسلی قلب مقدس و محزون آقا)

    (تلاوت را با فاتحه ختم بفرمایید.)

    جهت شرکت و انتخاب جزء به وبلاگ بنده مراجعه بفرمایید.

    "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
    پاسخ:
    سلام و رحمت
    شرکت میکنم با کمال میل،ممنون دعوتتانتان
    ....
    نظرم در وبلاگتون ثبت نمیشه نمیدونم مشکل چیه🙁
    سلام مجدد
    جزء 4 را مدت ها پیش به پایان رساندم
    عذر میخوام اطلاع ندادیم.
    پاسخ:
    سلام و‌برکت
    قبول حق،ممنون از اطلاع رسانیتون بزرگوار.
    اجرتان با خدا
  • امید شمس آذر
  • من جزء 28 و 29 و 30 رو تموم کردم.
    پاسخ:
    درود بر شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی