الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

بنام خداوند بخشنده مهربان
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما......

آخرین نظرات

پنجمین طرح ختم دسته جمعی قرآن الماس سرخ

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ب.ظ

♥با سلام و سپاس از همراهان همیشگی وبلاگ الماس سرخ.♥

با الطاف ایزد منان و با مشارکت شما عزیزان، ختم چهارم هم تمام شد!

دعوت میکنم با ثبت جزء(های) انتخابی خود ما را در ختم پنجم یاری کنید.

🔴لطفا با توجه به توان و زمان خود جزء های دلخواه را انتخاب کنید  تا در اسرع وقت ختم بعدی را آغاز کنیم.

🔺توجه:عزیزان دقت کنند که جزء انتخابی بین نظرات ثبت نشده باشد. بنده به محض آنلاین شدن به نامتان در مقابل جزء مربوطه ثبت می‌کنم.

برای ثبت جزء انتخابی به ادامه مطلب مراجعه کنید. حاجاتتان روا🌹

ختم پنجم:

به نیت شهید بایرامعلی ورمزیاری، تقدیم به مولایمان حضرت علی(ع)، بانویمان حضرت زهرا(س) و آقایمان امام زمان (عج)، بسم الله:

جزء ۱ (من انقلابی ام)

جزء ۲ (من انقلابی ام)

جزء ۳ (من انقلابی ام)

جزء ۴ (من انقلابی ام)

جزء ۵ (من انقلابی ام)

جزء ۶ (من انقلابی ام)

جزء ۷ (من انقلابی ام)

جزء ۸ (من انقلابی ام)

جزء ۹ (من انقلابی ام)

جزء ۱۰ (من انقلابی ام)

جزء ۱۱ (من انقلابی ام)

جزء ۱۲ (من انقلابی ام)

جزء ۱۳ (من انقلابی ام)

جزء ۱۴ (من انقلابی ام)

جزء ۱۵ (من انقلابی ام)

جزء ۱۶ (ع. شکیبا)

جزء ۱۷ (سجاد مقیّد) 

جزء ۱۸ (سجاد مقیّد)

جزء ۱۹ (سجاد مقیّد)

جزء ۲۰ (الماس سرخ)

جزء ۲۱ (من انقلابی ام)

جزء ۲۲ (من انقلابی ام)

جزء ۲۳ (من انقلابی ام)

جزء ۲۴ (من انقلابی ام)

جزء ۲۵ (من انقلابی ام)

جزء ۲۶ (من انقلابی ام)

جزء ۲۷ (من انقلابی ام)

جزء ۲۸ (من انقلابی ام)

جزء ۲۹ (من انقلابی ام)

جزء ۳۰ (خادم امام زمان عج)

  • نازنین_سارا

نظرات  (۱۳)

سلام
من عاشق بایرامعلی ام.
خیلی آقا است ! خیلی مرده !
خداوند با شهدای کربلا محشورش کنه.

من جزء 16 رو می خونم هدیه به روح پاک شهید بایرامعی ورمزیاری
تو وبلاگ من هم یک پست خوب براش هست.

التماس دعا
پاسخ:
سلام و رحمت!
ان شاالله شما هم با ایشون محشور شید معلومه خوب میشناسید این شهید ۲۰ ساله رو
همشهری هستین یا همینجوری میشناسین؟ برام جالبه بدونم چجوری با این بزرگوار آشنا شدید😍چون افتخار آشنایی با مادرشون رو داشتم
جزء ۱۶ از طرف شما تقدیم میشه ان شاالله مطلبتون رو هم پیدا کنم بخونم
به نامتون ثبت شد
علی یارتون
  • من انقلابی ام
  • سلام علیکم الماس سرخ؛
    جزء های 1تا 15دوستم افتخار دادند قرائت کنند وخودم انشاالله خدا یاری   بدهند جزءهای 25تا29می خونم.
    ممنون از شما که به نیابت از شهدا ختم قرآن می گیرید. انشاءالله در سراسر زندگیتان یاد و راه شهدا سرلوحه زندگیتان باشد.آمین
    پاسخ:
    سلام و نور
    به نامتان ثبت میکنم
    باتشکر از حضور همیشگی تان
    التماس دعا
  • من انقلابی ام
  • جز ءهای 1تا 15 با حول وقوی الهی دوستم تموم کرد. انشاءالله شهدا عنایتی کنند که عامل به قرآن باشیم.
    آمین
    پاسخ:
    الهی آمین
    تبارک الله🌹🌹🌹
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ختمتان قبول
    پاسخ:
    سلا ممنونم
    شما هم شرکت کنید در صورت امکان
  • من انقلابی ام
  • جزء های 25 تا 29 با یاری خداوند ونظر شهدا خوندم. امیدوارم مورد قبول مولایمان وحضرت صدیقه کبری سلام الله علیه وامام زمان عجل تعالی شریف واقع گردد.
    مولایمان امیر المومنین علی علیه السلام در خطبه 110 می فرمایند:
    «قرآن بیاموزید،که بهترین گفتار است وآن را نیک بفهمیدکه بهار دلهاست.از نور آن شفا وبهبودی خواهیدکه شفای سینه های بیمارست،وقرآن را نیکو تلاوت کنیدکه سودبخش ترین داستان هاست».
    پاسخ:
    اجرتون با خود مولا
    دست شما درد نکنه
  • من انقلابی ام
  • سلام علیکم جزهای 17و18و19 دوستم با علاقه بسیار تلاوت کردند. امیدورام شهدا نظزی به دوستم داشته باشند انشاءالله .
    ومن کاملا معتقدم که بودن تردید اینها از عنایت شهداست که ما در ختم قرآن شرکت داریم. باسپاس از دوست عزیزم وشما بزرگوار
    جز های 21 الی 24 هم تلاوت خواهیم کرد لفا ثبت بفرماید.
    پاسخ:
    سلام و نور
    بدون تردید همین جور که فرمودین هست و برای قرائت این جزء ها انتخابتون کردن شهدا
    ان شاالله برکاتش رو تو زندگی ببینین
    با تشکر از حضور گرم شما جزء های ۱۰ الی ۲۴ هم به نامتان ثبت شد.
    التماس دعا
  • من انقلابی ام
  • سلام علیکم بزرگوار
    جزءهای 21 الی 25به حول وقوی الهی وبا عنایت شهدا تلاوت شد. امیدوارم موجب خشنودی خاصان درگاه الهی واقع گردد.
    پاسخ:
    سلام و رحمت 
    التماس دعا،قبول حق
    سلام
    قبول باشه
    من هم جزء ۱۷ رو ان شالله قرائت می کنم
    پاسخ:
    سلام ممنون قبول حق
    خوش آمدید 
    ثبت شد به نامتون
    جزء ۱۷ رو خدا رو شکر تونستم قرائت کنم
    جزء ۱۸ و ۱۹ رو هم ان شاالله ‌قرائت میکنم
    پاسخ:
    سلام
    واقعا از حضورتون ممنونم به نامتون ثبت شد حاجاتتون روا
  • ابوالفضل ساعدی
  • سلام.خدا خیرتون بده
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام مجدد و خداقوت لطفا جزء 30 رو ثبت بفرمایید جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    سلام و نور
    آخرین جزء از آخرین ختم دسته جمعی سال ٩٧ رو تقدیم شما میکنم، سال نو پیشاپیش مبارک، زندگیتون مزین به بهار مهدویت
    التماس دعا🌸
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات خداقوت در صورت امکان این طرح مهدوی را در فضای مجازی گروهها و کانال و از هر طریق ممکن لطفا بازنشر و اطلاع رسانی بفرمایید جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    سلام و رحمت
    دقیقا سعی میکنم بیشتر پخشش کنم
    از همراهی همیشگیتون متشکرم 
    یا علی 🌸
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات و عرض تسلیت ایام حزن و اندوه احتراما به محفل بابرکت ختم قرآن کریم دعوت دارید لطفا جهت مشارکت جزء یا جزءهای انتخابیتان را اعلام بفرمایید جزاکم الله خیرا


    http://hazratbaran.blog
    .ir/

     

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی