الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

بنام خداوند بخشنده مهربان
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما......

آخرین نظرات

اولین طرح ختم دسته جمعی قرآن الماس سرخ

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ

سلامٌ علیکم

دوستان قرآنی عزیزم دعوتید به یک ضیافت قرآنی. اگر مایل به شرکت هستید به ادامه مطلب مراجعه کنید:

برای اولین بار و به تقلید از بلاگ زیبای دل آباد به آدرس http://delabad.ir (خدا یارشان باشد-بین پیوندها لینکشون هست سری بزنید) در الماس سرخ طرح ختم دسته جمعی گذاشتم.

ارسال نظر برای عموم در این پست آزاده لذا امیدوارم استقبال خوبی بشه.

لطفا با توجه به توان و زمان خود جزء های انتخابی رو در بخش نظرات ثبت کنید و بعد از تلاوت جزء مورد نظر اطلاع بدید تا در اسرع وقت ختم بعدی رو شروع کنیم.

**توجه:عزیزان دقت کنن که جزء انتخابی بین کامنت ها ثبت نشده باشه؛ همینکه ببینم به نامتون ثبت میکنم در مقابلش(چه به اتمام رسونده باشید و چه نخونده باشید).

ثواب این ختم رو با نیت تقدیم به روح جمیع شهدای مدافع حرم و هدیه به آقا امام رضا(ع) بیشتر میکنیم. التماس دعا:


جزء1 "نازنین_سارا"

جزء2 "نازنین_سارا" 

جزء3 "یا مهدی (عج)"

جزء4 "یا مهدی (عج)"

جزء5 "یا مهدی (عج)"

جزء6 "یا مهدی (عج)"

جزء7 "امید شمس آذر"

جزء8 "آقای سین"

جزء9 "سجاد مقید" 

جزء10 "سجاد مقید" ☑

جزء11 "سجاد مقید" ☑

جزء12 "امید شمس آذر"

جزء13 "امید شمس آذر"

جزء14 "امید شمس آذر"

جزء15 "امید شمس آذر" 

جزء16 "امید شمس آذر"  

جزء17 "امید شمس آذر" 

جزء18 "امید شمس آذر" 

جزء19 "امید شمس آذر" 

جزء20 "امید شمس آذر" 

جزء21 ".. مَروه .."

جزء22 ".. مَروه .."

جزء23 "سجاد مقید" 

جزء24 "سجاد مقید" 

جزء25 "خادم امام زمان عج الله" 

جزء26 "خادم امام زمان عج الله" 

جزء27 "خادم امام زمان عج الله" 

جزء28 "خادم امام زمان عج الله" 

جزء29 "نازنین_سارا" 

جزء30 "حمیدرضا ندیری"

  • نازنین_سارا

نظرات  (۲۶)

  • نازنین_سارا
  • سلام دوستان
    بنده خودم جزء 1 رو قرائت میکنم فعلا
    التماس دعا
    به نیت امام رضا ع جزء 8 رو هم بنده قرائت خواهم کرد ان شاء الله

    پاسخ:
    سلام قبول باشه بنامتون ثبت شد.
    خدا سعادت دنیا و آخرت رو با دست آقا عطا کنه بهتون.
  • امید شمس آذر
  • با سلام
    بنده هم جزء 7 رو قرائت میکنم إن شاءالله.
    پاسخ:
    سلام و نور
    قبول درگاه حق, ان شاالله سعادتمند بشید. ثبت شد 
    سلام بیا تا حرف نو بشنوی و برای همیشه دنبالم کنی!  
    پاسخ:
    سلام دنبالتون کردم بلاگ جالبی دارید ولی لطفا زیر این پست کامنت تبلیغاتی نذارید دوستان. ممنون میشم در طرحم شرکت کنید. 
  • نازنین_سارا
  • سلام دوستان, بنده جزء اول رو تموم کردم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام لطف کنید دروغ نوشت رو دنبال بفرمایید
    متشکرم.
    پاسخ:
    سلام سید بزرگوار، قلمتان سبز اما آدرس را اشتباه وارد کردید و چنین وبلاگی در بیان وجود نداشت که اگر بود دنبال میکردم 
    جزء 9 با من
    کار جالبی بود
    این جور خلاقیت ها برای ترویج معارف خیلی خوبن
    قبول باشه
    پاسخ:
    قبول حق, ممنون
    من جزء 9 رو تموم کردم
    وبا اجازتون طرح رو هم تو وبلاگم بازنشر کردم
    http://montazerashena.blog.ir/1395/08/26/p108

    پاسخ:
    سلام قبول باشه 
    کار بسیار خوبی کردید 
    اجرکم عندالله 
  • حمیدرضا ندیری
  • وبلاگ خیلی خوبی دارید.
    شما را دنبال کردم.
    خیلی خوشحال میشم وبلاگ ما را هم دنبال کنید.
    در ضمن بنده جز سی را خواهم خوند.
    خیلی کار پسندیده ای کردید.
    پاسخ:
    سلام قبول حق. 
    از نظر لطفتون ممنونم, دنبال شدید. 
    به نامتون ثبت شد
  • سجاد مقید
  • جزء 10 و 11 هم با من
    اگه خدا قبول کنه
    پاسخ:
    سلام و رحمت
    قبول باشد به نامتون ثبت شد 
    ممنون از استقبالتون
  • امید شمس آذر
  • حب من هم جزء 7 رو تموم کردم.
    پاسخ:
    سلام, خسته نباشید 
    باتشکر از اطلاع رسانی تون
    قرآن پشت و پناهتون
  • امید شمس آذر
  • یلداتون مبارک، شعرتون زیبا بود.
    جزء 12 و 13 و 14 هم قرائت میکنم ان شاءالله.
    پاسخ:
    همچنین
    ممنون از مشارکت و حضور گرمتون
    به نامتان ثبت شد
  • امید شمس آذر
  • سلام
    جزء 13 و 14 رو قرائت کردم. ان شاءالله جزء 15 و 16 و 17 رو هم قرائت میکنم.
    پاسخ:
    سلام و نور
    ممنون از حضور پررنگتون
    به نامتون ثبت شد، قبول حق🙏
  • قالب بلاگ رضا
  • چالش بزرگ (بلاگ تکونی)
    شما هم دعوتی!
    باعث افتخاره شما هم شرکت کنید.
    کلامی که خدایی باشد
    یک هزاره که زمانی نیست
    تا آخرین انسان ماندگار می ماند
    احسنت به این قاریان مقدس ترین کتاب
    پاسخ:
    🙏🌹سپاس
  • امید شمس آذر
  • سلام
    بنده جزء 15 و 16 و 17 رو قرائت کردم، ان شاءالله جزء 18 و 19 و 20 رو هم قرائت میکنم.
    پاسخ:
    سلام و نور
    قبول باشه،به نامتون ثبت شد
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات خداقوت و سپاس از طرح معنوی ارزشمندتان بامید خدا جز 27 را قرائت خواهم کرد جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    سلام و نور
    با سپاس از نظر زیبایتان جزء ۲۷ به نامتان ثبت شد
    زیر سایه حق تعالی موفق باشید
    سلام علیکم
    جزء 21 و 22 رو بنده میخونم...
    البته به این نیت هایی که شما فرمودید هم نیت اضافه میکنم.
    پاسخ:
    سلام و رحمت
    جزء های انتخابی به نامتون ثبت شد
    صد البته خوشحال میشم نیت ها و حاجات خودتون هم جلو چشمتون بیاد هنگام شرکت در ختم، بنده هم به نوبه خودم از صاحبان این ختم-امام رضا(ع) و جمیع شهدای مدافع حرم- خواستار برآورده شدن نیت های شما دوستان عزیز هستم.
    یا علی(ع)
    سلام
    جزء 23 و 24 رو هم بنده قرائت می کنم
    ممنون که یادآوری کردین
    نماز و روزه هاتون هم قبول باشه
    پاسخ:
    سلام و رحمت
    ممنون بابت بازگشت به این میهمانی، با قبول زود هنگام دعوت شادم کردید،خداوند شادتان کند،🙏 جزء های انتخابی به نامتان ثبت شد.
    روزه ها و نمازهای شما هم قبول حق
  • علی رحمانی پور
  • قبول باشه
    التماس دعا
    پاسخ:
    قبول حق 
    همچنین
    ما محتاج تریم به دعا
    علی یارتان
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات سپاس از حضور بزرگوارانه و مشارکتتان. ان شاالله به لطف و عنایات مولا هر ماه ختم قرآن برگزار خواهیم کرد. جز 27 تقدیم حضورتان برای ختم آینده. وبالله التوفیق
    پاسخ:
    سلام بر شما
    ممنونم🙏
    زیر سایه حق موفق باشید
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام مجدد لطفا جزهای 25-26 و 28 را ثبت بفرمایید به نیات خالصانه ذکر شده و تعجیل در فرج و سلامتی و خشنودی مولا صاحب الزمان عج الله جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    سلام و نور
    با تشکر از مشارکت شما، جزء های ۲۵،۲۶ و ۲۸ نیز به نامتان ثبت شد.
    به امید تعجیل در فرج یوسف زهرا ، و با آرزوی بر آورده شدن تمام حاجات شرعیه تان🌹
  • سام نجفی نیا
  • مرسی که به وبلاگم سر زدین 
    فالو شدین عزیز
    پاسخ:
    ممنون 
    شما هم فالو شدین🌹
    وبتون عالیه
  • یه مرد تنها
  • سلام من از وبلاگتون خوشم اومده......میخوام تبادل لینک کنم....
    ولی قبلش یه وبلاگ عالی بهت معرفی میکنم....:
    http://20musics.blog.ir/
    20موزیک!!!!! 
    http://20musics.blog.ir/
    پربازدید ترین وبلاگ در بخش دانلود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    موزیک های جدید و برتر با نمره ی 20!
    دانلود آهنگ و موزیک ویدیو های خارجی و ایرانی با همه ی سبک ها......
    یه سر بزن....خوشت میاد...

    راستی اگه بخوای هم میتونی دنبال کننده ی من باشی تا از آهنگ ها و موزیک ویدیو های جدید با خبر شی!!!!!!مطمین باش منم دنبالت میکنم.......پس رو این کلیک کن:
    http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=20musics.blog.ir
    حالا اگه دوست داری تبادل لینک کنیم......رو این کلیک کن:
    http://20musics.blog.ir/page/music

    درخواست آهنگ هم با همون انجام میشه 
    پس اگه یه آهنگی رو خواستی گوش کنی ولی نداشتی بیا 20موزیک!!!!!


    هرماه 20آهنگ برتر!!!!!!!!!!!
    و یک موزیک ویدیو ی برتر!!!!!!!!!
    هر فصل یک کوله بار آهنگ!!!!!!!!!!

    بدو بدو تموم شد!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پربازدید ترین وبلاگ در بخش دانلود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    دیگه خستت نمیکنم بای!!!!
  • امید شمس آذر
  • سلام
    به توفیق خدا جزء 18 و 19 و 20 رو هم قرائت کردم.
    پاسخ:
    سلام و نور
    قبول باشه
    در ختم های بعدی هم همراهمان باشید
  • خادم امام زمان عج الله
  • روز جمعه و عید اضحی(عید قربان) باید که از درگاه قادر منان حضور و ظهور آخرین وارث غدیر امام مهدی (عج)  را از خدا طلب کرد. باید که آماده بود تا در حضور و ظهورش، دین خدا را یاری کرد و دروازه‌های شرق و غرب را در رکابش  گشود و در ایجاد دولت جهانیش یاریش کرد. شمشیرها را آماده کنید اسب‌ها را زین کنید، او می‌آید، این وعده‌ی خدا است، محقق خواهد شد.

    سزاوار است مؤمن برای رفع غم و اندوه از قلب امام زمانش در اعیاد فطر و قربان دعا کند تا خدای تبارک و تعالی با فرج مولایش قلب مبارک ایشان را مسرور نماید....

    با سلام و صلوات و ارزوی قبولی طاعات و عباداتتان به درگاه حضرت حق تعالی و عرض تبریک عید سعید قربان. سپاس از حضور بزرگوارانه تان و بالله التوفیق
    پاسخ:
    با سلام و تبریک این عید بزرگ
    خوشبختانه غافل نبودم‌ و استفاده کردم
    دعا گوی همه یاران اماممان هستم 
    یا مهدی(عج)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی