الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

الماس سرخ

سلام خوش اومدین! از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنونم.

بنام خداوند بخشنده مهربان
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما......

آخرین نظرات

چهارمین طرح ختم دسته جمعی قرآن الماس سرخ

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

با سلام و سپاس از همراهان همیشگی وبلاگ الماس سرخ. به لطف خداوند و با مشارکت شما عزیزان، ختم سوم هم تمام شد! در آستانه سال نو دعوت میکنم با ثبت جزء(های) انتخابی خود ما را در ختم چهارم یاری کنید. برای ثبت جزء انتخابی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لطفا با توجه به توان و زمان خود جزء های انتخابی رو در بخش نظرات ثبت کنید و بعد از تلاوت جزء مورد نظر اطلاع بدید تا در اسرع وقت ختم بعدی رو شروع کنیم.

📢توجه:عزیزان دقت کنن که جزء انتخابی بین نظرات ثبت نشده باشه؛ همین‌که ببینم به نامتون ثبت میکنم در مقابلش(چه به اتمام رسونده باشید و چه نخونده باشید).


💐به نیت شهید دلاور، عبدالحسین برونسی تقدیم به مادر عالمیان حضرت فاطمه زهرا(س) که همواره نامش ورد زبان شهید بود، حاجاتتان روا، بسم اللّه:


جزء ۱ (گمنام)

جزء ۲ (گمنام)

جزء ۳ (حسینی ز)

جزء ۴ (من انقلابی ام)

جزء ۵ (من انقلابی ام)

جزء ۶ (من انقلابی ام)

جزء ۷ (من انقلابی ام)

جزء ۸ (من انقلابی ام)

جزء ۹ (من انقلابی ام)

جزء ۱۰ (من انقلابی ام)

جزء ۱۱ (الماس سرخ)

جزء ۱۲ (حضرت باران)

جزء ۱۳ (حضرت باران)

جزء ۱۴ (حضرت باران)

جزء ۱۵ (حضرت باران)

جزء ۱۶ (حضرت باران)

جزء ۱۷ (حضرت باران)

جزء ۱۸ (حضرت باران)

جزء ۱۹ (حضرت باران)

جزء ۲۰ (حضرت باران)

جزء ۲۱ (حضرت باران)

جزء ۲۲ (ز.الف)

جزء ۲۳ (حضرت باران)

جزء ۲۴ (حضرت باران)

جزء ۲۵ (من انقلابی ام)

جزء ۲۶ (من انقلابی ام)

جزء ۲۷ (من انقلابی ام)

جزء ۲۸ (من انقلابی ام)

جزء ۲۹ (من انقلابی ام)

جزء ۳۰ (حضرت باران)


  • نازنین_سارا

نظرات  (۱۲)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • التماس دعا
    پاسخ:
    همچنین🙏🏻
  • امیررضا کرمی(کامیار)
  • سلام
    وب خوبی دارید
    اما قالبش یکم قدیمیه
    +دنبال شدید
    به وب ماهم بیاید و مارو دنبال کنید
    نظرهم بدید

    موفق باشید :)
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    به وب بامزه و قشنگتون سر زدم و دنبالتون کردم
    ممنون،موفق باشید
    سلام
    بنده ان شالله جزء 1و2رو می خونم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام به طرح ختم خوش اومدین
    به نامتون ثبت کردم
    التماس دعا
  • علی علیزاده
  • سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم
    پاسخ:
    سلام دنبال شدین اگه میخواین لینک تبادل کنیم شما هم لطف کنید☺
    سلام 
    جزء  22 به شرط حیات ان شاءالله 
    التماس دعا 
    پاسخ:
    سلام
    ثبت شد
    ان شاالله حاجت روا بشید
    التماس دعای فرج
  • من انقلابی ام
  • سلام علیکم ؛خدا قوت
    به امیدخداوند منان ویاری شهید برونسی جزء های 27،28،29 تلاوت می کنم ،وامیدوارم که شهید نظری به این بنده حقیر خدا بکند.
    پاسخ:
    سلام و خوش آمد
    جزء های انتخابی به نامتان ثبت شد
    التماس دعای فرج
  • من انقلابی ام
  • لطفا جزء3 هم اضافه کنید .یکی از دوستام دوست داره دراین ختم شرکت کنه .از دوستم حسینی (ز) سپاسگزارم.
    پاسخ:
    سلام
    جزء۳ به نام دوستتان ثبت شد
    ممنون که دوستان خود را به این ضیافت دعوت میکنید
    التماس دعای شفاعت
  • من انقلابی ام
  • جزء های انتخابی به حول وقوی الهی تلاوت کردم .
    بی بی دو عالم انشاء الله بپذیرد.
    با سپاس ازشما که مارا شریک قرار دادید.
    پاسخ:
    با سلام و عرض پوزش بابت تاخیرم
    دست مریزاد
    ان شاالله قبول باشه
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات و خداقوت احتراما به ختم قرآن کریم دعوتید. لطفا جهت مشارکت در ختم پرخیر وبرکت قرآن کریم جزء انتخابیتان را اعلام بفرمایید. جزاکم الله خیرا



    ختـم قـرآن مبیـن در ابان مـاه تـوام بـا تدبـر در آیاتــــــ

    نیت ختمها تعجیل در ظهور و حضرت ولی عصر ختم قرآن گروهی هر ماه برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر(عج)

    و سعی و تلاش جدی در تهذیب نفس ( انجام واجبات و ترک محرمات جهت خشنودی حضرت)


    و آمادگی برای سربازی امام زمان عج الله و شهادت در پیشگاه مولا

    و ذخیره آخرت و چراغ شب اول قبرمان باشد



    به نیابت از تمامی شهدا و امام شهدا

    زمان قرائت: از اول تا پایان ابان ماه


    http://hazratbaran.blog
    .ir/
  • من انقلابی ام
  • سلام خواهش می کنم .انشاء الله.
    جزء های 4تا 10و25و26 هم در صورت امکان ثبت کنید .ممنون از لطفتون سارا خانوم.
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    جزء های چهارم تا دهم و ۲۵و۲۶  به اسمتون ثبت شد
    بی نهایت ممنون از حضور سبز شما
    حاجت روا،ان شاالله
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات و عرض تبریک ایام خجسته و مبارک کل جزءها انتخاب شدند لطفا ثبت نمایید وباالله التوفیق
    پاسخ:
    با سلام و تشکر بابت لطف شما
    تمام جزء های باقی مانده به نامتان ثبت می شود.
    ممنون از حضور سبزتان
    (جزء های ۱۲ تا ۲۱
     _ ۲۳و۲۴
    _۳۰)
  • من انقلابی ام
  • سلام علیکم
    خوب هستین؟
    جزء های انتخابی با یاری خداوند خودم ودوستم  حسینی به اتمام رساندیم.
    انشاءالله حضرت بی بی بپذیرندو شهید برونسی  ما در تمامی برهه زندگی به سمت بی بی سوق دهند. واز فراز ونشیب های دنیا با صبوری گذر کنیم. آمین
    اجرکم عندالله -الماس سرخ-
    پاسخ:
    سلام علکیم
    متشکرم ان شاالله اوضاع بر وفق مرادتان باشد
    خیلی ممنون از حضورتون، دعای زیباییست،آمین.
    ختم جدید در وب الماس سرخ قرار داده شد اگر خواستید به دوستانتان هم اطلاع دهید، ان شاالله با دست پر از ختم قبلی خداحافظی کرده باشید
    یا علی(ع)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی